وبلاگ خباثت

وبلاگ خباثت

وبلاگ خباثت

وبلاگ خباثت

وبلاگ خباثت

آکنه برونش یا آکنه چیست؟

دوشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۷، ۰۱:۵۲ ق.ظ

با توجه به سایت، مجرای خفیف توسط ضایعات پوستی در روده پوست بوجود می آیند. به طور معمول، غدد چربی با برخی از چربی بدن مسدود می شود، باعث تورم سطح می شود و سپس آن را به یک توده قرمز دردناک روی پوست خراشیده می شود. پس هرگز این کار را نکن در این مقاله، ما خواستار صحبت در مورد جوش زیر پوست. امیدواریم این توجه شما را به عزیزانتان جلب کند.

آکنه برونش یا آکنه چیست؟

آکنه در واقع یک التهاب مزمن غدد چربی است که از نوجوانی شروع می شود. آن شروع می شود به شکل پوست رنگ پریده، گاهی اوغه، سیاه و سفید و یا سردرد، که می تواند تبدیل به قرمز، و یا پاتوژن التهابی، و حتی کیست بزرگ از پف کرده ایجاد می شود. سایت این نوع آکنه و ضایعات آکنه بیشتر در صورت و گاهی در تنه است. شدت این نوع جوش از انواع بسیار خفیف که نیازی به درمان تا انواع بسیار متفاوت وجود ندارد. در موارد شدید، با درمان حفره زیر دهانی باکال می تواند شدت بیماری را کاهش دهد و از شروع جوش بر روی صورت جلوگیری شود. مهمترین نکته در آکنه این است که پس از بهبودی ضایعات پوستی و پوستی از فرد آسیب دیده را ترک کنید و گاهی اوقات ضخیم شدن باقی مانده به شکل ضایعات قرمز یا قهوه ای روی پوست باقی بماند. به همین دلیل درمان این نوع پوست زیر پوست باید در اسرع وقت صورت گیرد تا از ایجاد لکه های صورت و شکل صورت جلوگیری شود.
انواع خونریزی زیر پوست

آکنه خفیف: این نوع شایع ترین نوع برونشیت برونش است و حدود 80٪ از بیماران را تشکیل می دهد. خوشبختانه، معمولا بدون هیچگونه عارضه یا علائمی از تقویت کننده، درمان موضعی یا لیزر بهبود می یابد. پاسخ به درمان باکال صورت در این گروه بسیار عالی است. آکنه متوسط: حدود 10٪ از افراد دارای انواع متوسط ​​آکنه هستند. در این نوع بیماری، تعداد جوش های متورم بیشتر از کسانی است که تمایل به رشد در سطح دارند، و گاهی این تورم تورم و غیر نفس نفس نفخ متورم و پف می شود. اگر قرار ندهید و یا مچ دست را ترک نکنید، پوست سالم باقی می ماند و سالم می ماند و با درمان های موضعی یا لیزر بدون تورم بهبود می یابد. التیام زخم تحتانی در این گروه ضروری است. آکنه شدید: درصد بسیار کمی از افرادی که دارای آکنه شدید هستند و در معرض آکنه قرار دارند و تعداد آنها از 2٪ تا 3٪ تجاوز نمی کند و به شدت بیشتر و مقاوم تر از مناطق بدن مانند وسط و حتی پایین تر به سلاح های بزرگ گسترش یافته است. متأسفانه این نوع ضایعات، اگر بدون درمان باقی بمانند، باعث سوختگی و ضربه های ناخوشایند می شود، بنابراین آنها باید در اسرع وقت درمان شوند. برای درمان چهره به چهره این نوع، علاوه بر کرم های موضعی، داروهای خوراکی مانند روکوکات و برخی از آنتی بیوتیک ها مانند داکسی سایکلین مورد نیاز است. در گروهی از موارد، اگر از rococate استفاده نکنید، می توانید از لیزر نیز استفاده کنید.
علل ایجاد استخوان

_ یکی از دلایلی برای لوازم آرایشی. استفاده از کرم پودر، کرم های ضد آفتاب و مرطوب کننده های سنگی باعث ایجاد لکه های پوستی می شود. از بلعیدن بلدرچین و جوش خوردن اجتناب کنید چون باعث ایجاد کبودی می شوند. _ در طول قاعدگی، تغییرات در هورمونهای بدن موجب کبودی می شود. _ بهترین روش برای درمان این جوش ها این است که از آنها اجتناب کنید. این التهاب را دو برابر می کند و تا زمانیکه تاول زدگی پوست را ادامه می دهد. به محض اینکه متوجه شدید، از آنتی بیوتیک های موضعی استفاده کنید. آنتی بیوتیکها دارای خواص ضدالتهابی و ضد میکروبی هستند و به محض این که احتمال بروز زخم های زیر جلدی را درمان می شوند. همچنین از محصولات حاوی سالیسیلیک اسید استفاده کنید، زیرا قرمزی پوست را از بین می برد و pH پوست را تنظیم می کند. حالا ما می دانیم پوست چطور است و چگونه ایجاد می شود، باید درمان خانگی را برای آن در نظر بگیریم.
عوامل موثر در پیوند استخوان

1) سن: جوش های آکنه در سنین و بلوغ جوان دیده می شود. 2. وراثت: عوامل ژنتیکی می توانند در ایجاد زخم های آکنه موثر باشند. 3. عوامل هورمونی و غدد: تستوسترون (هورمون مردانه) عامل ای است که ترشح غدد سباسه پوست را تحریک می کند و این چربی اضافی منافذ پوست را بسته و منجر به آکنه می شود که باعث می شود که پسران به شدت مبتلا شوند . عوامل هورمونی یکی از مهمترین علل گسترش چهره، به ویژه در زنان و دختران است. 4. عدم پیروی از اصول بهداشت فردی معمولا در ساخت جوش موثر است. 5- آب و هوا: آب و هوا بر روی صورت آکنه بر روی چهره تاثیر می گذارد و معمولا در هوای سرد، فرد بیشتر از آب و هوای گرم احساس خستگی می کند. در تابستان برخی از جوش ها بهبود می یابند. 6 شغل: بعضی از مشاغل جوش را تشدید می کند. به عنوان مثال، کوره ها و فلفل ها وقتی گرم می شوند، آنها عرق می کنند و مجرای پیاز بسته و آکنه را تشدید می کند. 7. تغذیه: با وجودی که عوامل دیگر در ایجاد آکنه و آکنه موثرتر هستند، بعضی از متخصصان معتقدند استفاده از مواد مانند آجیل، شکلات و ادویه ها باعث افزایش و تقویت چربی غده ای می شود و می تواند باعث بیماری شود. 8. اختلال روانی اجتماعی

  • جهان مرندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی