وبلاگ خباثت

وبلاگ خباثت

وبلاگ خباثت

وبلاگ خباثت

وبلاگ خباثت

اس ام اس های زیبا و توپ

دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

اس ام اس های زیبا و توپ

اس ام اس | اس ام اس های زیبا | اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا

اس ام اس زیبا

sms ziba

از دور دوستت داشتم !

بی هیچ عطری

آغوشی

نگاهی

یا حتی بوسه ای

تنها دوستت داشتم …

اما حالا اگه دور شی …

چه کنم با اینهمه وابستگی …

اس ام اس زیبا

sms ziba

نیستی و

نمی دانی

که

شبهایم

روزها طول می کشد…

اس ام اس زیبا

sms ziba

وقتی ادم به لیست دعاهای گذشته ش نگاه میکنه میبینه

خدا طوری مشکلشو حل کرده که ادم خودشم

اون مشکلو یادش رفته.

حتی یادمون میره ازخدا تشکر کنیم

خدا اینجوری دعای بنده شو اجابت میکنه

اس ام اس زیبا

sms ziba

گاهی…حتی جرات نمیکنم پشت سرم رانگاه کنم

که ببینم جایم خالیست یانه!؟

اس ام اس زیبا

sms ziba

تمام چیزی که باید از زندگی آموخت

تنها یــــک کلمه است”میگذرد”

ولی دق می دهد تـــــا بگــــــــــــذرد….

اس ام اس زیبا

sms ziba

دیشب برام از بانک ملی اس ام اس اومد

.
.
.
.
.

مبلغ 50000 ریال بابت شیرینی برد تیم ملی والیبال

از حسابتان کم شد

اس ام اس زیبا

sms ziba

اثر انگشت ما ..

از قلب هائی که لمسشان کرده ایم هیچوقت پاک نمی شود …

اس ام اس زیبا

sms ziba

گذرگاه گرگ محل عبور

بچه گربه نیست…

اس ام اس زیبا

sms ziba

کجا گمت کردم !

دیگر نه صدایت را میشنوم ، نه میبینمت…

خدا لعنتت کند دل

چه به روزم آوردی؟!

اس ام اس زیبا

sms ziba

به سلامتی آرمین2afm که ثابت کرد

کسی رو که خیانت میکنه رو نباید ترک کرد!

باید دفن کرد…!!

اس ام اس زیبا

sms ziba

چون کشتن ِ هوس
کسی را قاتل نمی‌کند …
غم خوردن‌ات هم
روزه را باطل نمی‌کند

اس ام اس زیبا

sms ziba

بانو !

آن پیرهن قرمز پولک دارت را بپوش

و مثل یک ماهی به آغوش من بیا …

من هنوز دریا دریا تو را دوست دارم …

اس ام اس زیبا

sms ziba

بگو دوستت دارم …

شهیدم کن …

مالیات ندارد این گلوله ای که از دهانه لبهایِ تو شلیک می شود !

اس ام اس زیبا

sms ziba

امروز یه کار ضرورى دارم و اون دوست داشتن توئه …

دیروز هم همینطور بود

فردا هم همینطوره !

اس ام اس | اس ام اس های زیبا | اس ام اس زیبا

  • جهان مرندی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی